2 komma ihåg saker till mig själv

nummer 1: var försiktig när du kliver i badkaret, man vet aldrig om det kan finnas lite hårinpackning på kanten och man HALKAR i och slår i ryggen & splaschar vatten som inåthelvete i hela badrummet, tur att jag har vilodag och kan viila ryggen efter denna hemska förtegelse haha...

nummer 2: Att släppa ut hunden i bara handduk runt kroppen är inte att rekomendera. Hunden går iväg, ska hämta hunden tappar typ handduken och ett stort cykelsällskap cyklar förbi. Så nu har cirka 10 personer sett mig halvnaken jagande efter en hund. well, som jag brukar säga, man ska bjuda på sig själv....

nu låser jag in mig på mitt rum resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0