dröm

Sen jag var ungefär 10 har jag velat att bli pilot. det är en dröm jag har haft i 7 år nu & den dröm jag verkligen vill ska gå i uppfyllelse. men jag vet redan nu att jag går fel utbildning pågymnasiet. sam-språk har ju absolut ingenting att göra med pilotyrket så om jag någonsin ska kunna lyckas med detta är det bara att sätta igång med massa plugg i framtiden. och fyfan, jag ska göra allt för att det ska bli något av detta.

När jag tänker på pilot yrket får jag rysningar, känna sig fri uppe i luften, men ändå känna att man har ansvaret för så många människorsliv, och det ger mig en ögonöppnare. när man lyfter, att ha all kontroll, när man är i luften- ha all kontroll, när man ska landa- ha allkontroll. att man nästan känner sig som en hjälte som lyckades ta människor till den platsen dom ville. ååh vad jag vill detta.

har redan börjat titta runt lite på universitetsutbildningar etcetc, och jag har ändå 2 år kvar i gymnasiet. men som sagt, utan drömmar kommer man fan inte långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0