godmorgon

Hallå där! vaknade för en stund sen, somnade inte förren halv 2 inatt, men var skönt ändå för låg och tittade på det PERFEKTA kärleksfilmen Sweet home Alabama, oh fytusan vad jag grät haha den är så fin! Ioförsig så gråter jag till typ alla filmer, som igår på slutet av Ice age, då rullade tårarna ner för mina kinder. haha. Ska snart hoppa in i dusch och efter det börja packa ner grejer i rummet lite smått, usch är riktigt taggad på att flytta nuuuu. Senare i eftermiddag så kommer Terese och hämtar mig och då blir det att åka neråt Finnerödja för att spendera kvällen/natten där med henne & Ellen. MASSA AWSOME!

Men vi hörs senare när jag har duschat och fixat mig lite! Puss på er sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0