hemma

hemma igen efter ett dygn i vretstorp med min finfina vän anna.

när jag kom dit gick vi direkt och åt på vretstorp pizza, smakade förträffligt.
vi drog oss sedan mot ica för att köpa lite snacks till kvällen.
Lola var även med & åt pizza.
vi åkte sedan hem till anna och bada i hennes pool och gjorde ääävligt fina simuppvisningar.
Lola åkte  hem och jag och anna gick tillbaka till ica och köpte kladdkaka
haha så jävla lata.

Sedan bestod kvällen av massa tjejsnack och allmäntmys!
Vi vaknade runt 10 och då ville sanna, annas brors tjej, att vi skulle in till mberg med henne
så vi hängde med. massa skratt blev det så nu känns allt bra.

Nu sitter jag och tittar på ugly betty och ska snart sova en stund,
pusspå er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0