packa

ska snart börja packa ner mitt liv i lådor än en gång. för att flytta till en annan lägenhet
eftersom mina fina syskon flytt sin kos, ska bli skönt, det är något i flyttning som jag gillar,
det känns nästan som en nystart, även fast jag bara flyttar inom laxå så känns det som det.
Glömmer aldrig när jag flyttade till Vadstena. nervositeten att inte få några vänner,
inga som tyckte om mig etc. idag har jag helt andra tankar om det.
Jag var med om 4 av de bästa månaderna i mitt liv. hittade underbara nya vänner som
jag alltid vill ha i mitt liv, världens roligaste nollning där man fick uber bra kontakt med
hela skolan, och framför allt känslan av att ha flyttat hemifrån, obeskrivlig!
Dock 4 månader in i skolåret fick jag hemlängtan som jag inte kunde styra över och
känder att jag bara var tvungen att flytta hem. Känns som ett bra beslut idag ävven fast jag
saknar folket något fruktansvärt varje dag, och alla resor vi skulle göra.
men personerna finns alltid med en, bara man tar hand om de som vänner!


min fina grupp under en dag på nollning.
jag hade nog en av de mest snällaste undernollningen nämligen Tobias.
fick ävem denna FINA nollningströja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0