rockigt

home sweet home om jag får säga så! kom precis hem från skolan, eller aah från kumla. slutade klockan 10 idag och det var aaawsome, tänkte ta tåget ner till motala/vadstena men kom sedan på att de flesta går i skolan så det får vänta till helgen eller något, Inte ens cecilia som inte går i skolan kunde tagga runt med mig för hon var förjäääävla bakfull hehehehehehe.... nejmen iallafall, så jag bestämde mig för att åka till min syster runt halv 12, både hon och johan var hemma för de inte mådde så jätte bra, typ urinvägsinfektion eller vad fan hon hitta på, men iallafall, när jag sitter på bussen får jag smset: Pizzan kommer hit om en timma! HIGHSCORE! så vart en lunch där och vi tittade även på Water for elephants som var en riktigt bra film då och då. Satte mig på tåget hem runt halv 4 och har ju nu kommit hem. Nu blir det att plugga franska,samhäll,tyska och geografi, MUMS! vi hörs sen. puss

Kommentarer
Postat av: bella

du som inte hade några läxor?:P lol

2011-08-30 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0