saknad

idag saknar jag vadstena väldigt,väldigt,väldigt mycket. de börjar skolan idag och jag är inte där. jag får skylla mig själv, eftersom jag valde att flytta hem men jag saknar personerna där nere enormt mycket. Så nu sitter jag och lyssnar på 2 låtar på repeat för att de låtarna har jag två aaaasbra minnen med från vadstena, båda är värsta lamalåtarna men haha vad jag skrattat åt dem!
den först
idag saknar jag vadstena väldigt,väldigt,väldigt mycket. de börjar skolan idag och jag är inte där. jag får skylla mig själv, eftersom jag valde att flytta hem men jag saknar personerna där nere enormt mycket. Så nu sitter jag och lyssnar på 3 låtar på repeat för att de låtarna har jag två aaaasbra minnen med från vadstena, båda är värsta lamalåtarna men haha vad jag skrattat åt dem!

den första: kung i baren. Haha i höstas var jag på en ritkigt rolig halloween fest, jag och sofie var ganska dragna och denna låt börjar spela, vi skiter i vilka som stod runt om oss, men vi drar igång med VÄÄRLDENS jävla fuldans haha det var så sjuukt kul, så varje gång denna kommer på radion så ler jag direkt.


den andra: introducing me. Började med att man började nynna på den heeela tiden, Haha tur som det var så lyckades den fastna på ellens huvud med så vi gick runt och sjöng på den heeeeeeeeeeeeeeeela tiiden. så jävla sköön låt haha. och varje gång jag hör den så tänker jag on ellen, en av de jag saknar mest i vadstena.



Den tredje: Left outside alone. haha ja ni ser ju vilka jävla mongolåtar. Denna fastna i mitt huvud efter att jag sjungit denna på singstar på nollningen, haha såklart gick jag runt och sjöng denna med och istället för ellen så fastnade frida på denna låt, så vi sjöng denna i alla jävla toner man kan uppnå, typ falsett, haha så jävla fult sjöng vi men kul var det. henne saknar jag vääädligt mycket också 




haha sicken kärlek alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0