sommarjobb

ny vecka, ny jobbvecka alltså.
denna vecka är jag en av ledarna på fotobllsskolan som hålls här i laxå,
K TO THE ASST! haha hälften av barnen är dit tvingade av sina föräldrar
och de andra är sådanna mesar som bara får ont hela tiden..haha
nejdå, det är soft att sitta och knyta skor och trösta!
Igår blev det lite vin med vina vännerna isabel & olof,
de är jääävligt bra de där två puttenuskerna alltså.
Ikväll blir det hem till sara för lite roligheter, men det får vi se senare.
Måste även leta fram kameran så ni får lite mer än iphone foton
när ni väl får några, hehhe. lovar att bli superduper bättre på både
bloggning och fototagning när jag börjar skolan igen och får lite
rutin i livet.
nu ska jag göra mig i ordning för att dra mig neråt till ramundervallen.
hörs ikväll PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0