Suck

När man vaknar så vet man precis hur dagen ska bli. Och såklart skulle detta bli en sådan dag som ingenting går bra med.. Vaknade 20 över 12 som är påtok för sent, sen när skulle äta frukost så var oboyen slut + att mina mackor vart brända, happ tänkte jag och skulle göra lite gröt istället, vart så sugen påt när tobias snackade om det.. så när jag ska ta fram mannagryn så ÄR DET OCKSÅ SLUT?! vad i helvete... men slår mig till sist ner med ro och läser mitt horoskop : du ska vara ensam och tänka på din framtid.. haha okej det lät ju härligt, vadå ska jag alltid vara ensam nu också eller? fuckk

Nu hoppas jag bara att Anna kommer till mig idag s¨denna dag blir lite bra iallafall.. vi hörs senare när jag har fixat mig etc. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0