Tobias

Wellwellwell, var ska jag börja, finns så mycket bra att säga om denna lille kille så vet inte hur jag ska få ut det i ord.. Tobias är 19 år och kommer från de smålänska skogarna. Första gången jag träffade han var på vadstena gymnaiset där han var min elit på skolans nollning, och så klart var det första jag skulle göra att lägga mig ner på bordet och en annan kille (johannes) skulle slicka bort grädde från min mage.. jaa men det var kul! Sen var han faktiskt en  ganska lam elit om man tänker på de andra, men han var/är snygg så kände att det räckte för mig. heheh hade faktiskt den snyggaste eliten mohahaha . men om jag nu ska säga lite snälla grejer om honom också så är han väääädligt väääldigt snäll, man blir vääldigt peppad av att ha honom i samma core grupp när man tränar för då måste man liksom ta i för att han inte skulle se att man var lat hehe...

eeeeeh nemen jag är ganska dålig på att skriva vad jag tycker om foolk, men för att göra en sammanfattning av allt så gör han en glaad faaaaaktiskt och man vill faktiskt snacka med han även fast han själv tycker han är super snygg ;) PUSS PÅREEEEEJ





hehehe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg han var!!

2011-08-19 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0