varförskadetvararubrikpåvarjejävlainläggommanintevillhanågon

tänker fan inte ta på mig kläder idag, ska vara en jävla rebell och gilda runt i thisha och underkläder whoooleday loong, äta lite glass och bara leta efter grym musik och varför inte slå på en jävligt bra film? ååh underbarar onsdags plan.  Ska inte ens bädda sängen idag, inte kasta min enorma smutstvättspåse till korgen vid tvätten. Inte börja packa till flytten som närmar sig och inte ens dra upp rullgardinen, utan idag blir det en av sommarens lataste och underbaraste dagar. Ska nog ringa upp en vän jag inte pratat med på väldigt länge och bara snacka allt som är osnackat och ha ett leende på läpparna hela dagen för jag vet att jag har världens finaste vänner. erkänn ni ler när ni läser detta för ni vill göra precis likadant. well DO IT! Så jävla värt, så värt  att jag ska gå och göra alla de sakerna nu. Att blogga är ju också soft så det kommer jag också göra. PUSS PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0