whatstone

Mina vänner som jag träffade på Vadstena gymmnasiet förra hösten börjar snart åka tillbaka till skolan och deras lägenheter. får lite av en ångest att jag inte ska åka ner dit. Ibland när jag ligger och tänker så saknar jag det stället något så förjävligt. alla människor, hela grejen att bo tillsammans, att skaffa egen lägenhet i tvåan, gemenskapen av att alla hade kommit från olika städer runt om i hela sverige. En av de personerna som inspererade mig mest där nere var jour carina, hon var nämligen jour på mitt elevhem, men efter att jag började träna på korpen där hon även var ledare vart det lite mer vänskap än bara den som skulle titta till oss alla på kvällarna. Hennes pepptalk saknar jag mycket. Glömmer aldrig när jag och min vän Sofie hade två killar på elevhemmet och de var så jävla tråkiga så jag gick in till henne och frågade vad fan jag skulle göra. hennes svar: skicka ett sms till mig sen så kan jag komma och köra ut dom. haha åh denna underbara person saknar jag något enormt. Men får väl åka ner sporadiskt under hela hösten.


Har nog använt denna bild förut, men det var från en höst promenad i Vadstena med älskade Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0