fullt upp

bild1: Min och Carros fina utsikt på våran biketrip
bild2: ett av våra finfina mål
bild3: Min snygga man.. heheh
bild4: blev fucked up när vi tittade Twilight

Hallå där mina underbara läsare, har inte haft tid att blogga idag så här kommer ett litet inlägg.
dagen har till första delen bestått av jobb. Jobbade till klockan 5 för att sedan raskt cykla iväg till min kusin julia som fyller 7år idag, en av de två kusinerna jag har..hehe
Efter firandet med henne drog jag iväg till min finfina vän Caroline för lite fredags mys, med henne blev det mat etc.. Vi drog oss även ut på en biketrip för att uppleva laxås fina delar, vi kom även på ett nytt fritidsintresse vi skaffat oss nämligen: BOKCIRKEL, haha så himlans roligt!

Efter biketripen åkte vi hem till henne och tittade på filmen Twilight som är AWSOME och snicksnackade även, MYSIGT! drog mig hem runt 10 i 12 eftersom jag jobbar imrogon också.. wellwell 4DAGAR KVAR! haha positiva tankar nu emma!

Så nu blir det sängen för min del och vi hörs imrogon!
OVER AND OUT. peace and puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0