hehe

vart inte några timmar igår .. hehe bestämde oss för att jag skulle sova kvar hemma hos sara för att ha lite filmmys etc. men så kom den  briljanta planen, vi drar till kalket! så vi tog vårat pick och pack och drog oss 8 mil norrut för att bara få ta ett kvällsdopp. haha så jävla störda är vi ! vi kom dit, efter att ta tvekat i 20 min blir jag sedan iputtad som slutar med att jag visar brösten , GREAT! vi drar och sedan hemåt, klockan var nu 10 över 11 på kvällen.
Vi kommer hem runt 10 över 12 och då hyr vi en film på tv som var helt okej, fast jag somnade efter halva hehehe...
Känns så där att man sedan somnade kl 2 när både jag och sara skulle upp och jobba, men whatafuck , det är smällar man får ta !
Idag har dagen bestått av att sälja jordgubbar ochsen har jag inte hunnit med mer! ska nog ge mig ut på en promenad om någon timme, såååå see you later guys! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0