hemma

Hemma efter en dag i hallsberg med favoriterna Amanda & Caroline. Vart en lunch på 2.5 h med massa,massa prat! gööör mysigt. När jag skulle resa mig och gå så kunde jag knappt röra mig pga träningsvärk sen gårdangens trappträning, så jävla sköönt betyder bara att det blir lite resultat!

När de följde mig till tågstationen satt det en attraktiv kille i väntsalen, tänkte inte mer på det , men sen fick jag ett sms av tjejerna när jag satt på tåget som löd: vi gick fram och berättade att han var sjukt snygg!
haha så jävla goa är ni tjejer, HARDCORE! puss

nu blir det lite filmmys med mig själv, känner att jag förtjänar det! puss




bild 1: random
bild2: Amanda
bild3: Caroline, som vart EN ANING blek när jag använde instagram i phonen

Kommentarer
Postat av: carro babbe är

Puss på en mysig dag göllet!!

förövrigt försökte vi hitta snyggkillen på facebook, hopplöst fall....

2011-07-05 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0