today

bild1: hahaha, jag hade ett PYTTEPYTE litet håll under rumpan i byxorna, men eftersom jag bara skulle jobba så sket jag i det, men tro på fan att jag fastnar i något som river upp hela skiten.. hahha fyfan vad jag skratta! men tyckte ändå det blev lite hardcore! ;)

bild2&3: Orkar inte hoppa in i duschen just nu så står bara och tar massa kort på mig själv, anledningen till att jag inte gör något denna fredagskväll är att jag ska upp tidigt och jobba irmogon :( men jag tänker positivt, bara 5 dagar kvar! 

Bild 3: HAHA om ni läser texten så står ordet mangold, det är ett intern skämt med några av mina vänner, och varje gång jag hör eller ser ordet brister jag ut i skratt <3

NU borde jag hoppa in i dusch
over and out, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0