MUMS

sådär, pyttelite bilder från min semester, orkar inte ens beskriva bilderna(haha) men man ser la va det är.
måste bara berätta om björnen jag har på en bild. Där jag bodde fanns det ett aktivitetcenter för barn, man kan la säga att det var som ett ställe för de barn vars föräldrar inte orkade hålla koll på dem under semenstern hAHA. MEN IALLAFALL. denna "björn" är ju egentligen en person, julian hette han och han var LÄSKIGT snygg, han jobbade även vid poolen , så denna person har mina ögon fått vila p åen hel vecka nu! haha

Igår vart det inget inlägg för sov hemma hos sara, där vart det filmmys och dans hahahaha så jäkla kul man kan ha med denna underbara person!! puss pårej, nu vet jag inte hur man länkar bloggar, ja jag är liiiite dum, men hennes blogg heter iaf : www.ssarahsliv.blogg.se LÄS!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0