vaknat

hejpåer!
'har precis vaknat här på lindåsvägen, tror den heter så heeeeeeeeeeehehehehehehh

hahaha jag fick se en video som sara filmade i natt när jag sov.. jag är fan störd!
jag pratar om att vi skulle " hutta" eller något, sen sa jag även till sara: DIN DÖVA JÄVEL!
jag vill sova!! etc etc, haha.. när jag sover kan inget stoppa mig.

kan berätta om när jag fortfarande bodde i finnerödja med familjen. detta berättade agnetha(min låtsas mamma) dagen efter:
-ja, jag hörde att det låt från hallen så tänkte gå och se om något stod fel till eller om någon var i huset.
sen när jag kommer ut i hallen så sere jag dig stå där fullt påklädd och tittar ut genom dörren.
jag frågar dig emma vad gör du? och du svarar:
DE KOMMER SNART OCH HÄMTAR MIG!!
agnetha bara: emma du ska ingenstans klockan är 3 på natten.
då speringer jag in på mitt rum och stänger dörren.
på morgonen vaknar jag upp fullt påklädd i jacka och allt!
hahahaha så jävla störd jag är när jag sover!!

Nu ska jag börja göra mig iordning! puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0