<3

allmän tristness gör så jag gör det jag absolut lovade mig att inte göra, en lista! enjoy..

 

Lovar du att vara ärlig? always

Du heter: Emma

Smeknamn: emma, tjoorven

Låt som när du är ledsen sörjer till: kom änglar

Beroende av: Kebab

Vad tror folk om dig: att jag är glad 24/7

Stämmer det: oftast iallafall

Vad får du oftast komplimanger för: helt ärligt mina bröst och ögon

Vad säger du för att imponera på någon: säger inget, visar mina muskler!

Hur imponerar man på dig: man är sig sjääääääääääälv

Brukar du skratta för dig själv: haha jämt och ständigt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: orkar inte starta mobilen

Var bor du: i Laxxxooo & kuumlis!

Trivs du där: ja det är nice!

Äger du några converse: Ja just nu 3 par

Sprit, cider, vin eller öl: Vin

Brukar du bli för full: Ibland, men inte allt för ofta

Är du allergisk mot något: GREEEEEES

Hur svarar du i mobilen: ja hejsan det är emma

Antal timmar sömn inatt: 5hääärliga långa timmar

Brukar du komma i tid: ja faktiskt,

När mår du bra: När jag är med mina fina vänner

När blev du fotad senast: Toodayy

Hur känner du dig nu: Allmänt nere & deppig, haha one of those days!

Vanligaste färg på dina kläder: vitt

Vad tycker du om fötter: uuuuuusch, speciellt mina

Vad saknar du: min mamma som jagi nte träffat på en månad nu

Hade du en bra kväll igår: ja mycket, var med bästa anna!

Favorit dryck på morgonen: Miiillk

Rakar du benen: ohyes , scabby otherwise

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 00-01

Är du blyg: Nja , blyg och blyg, endast om det är helt nytt folk

Sysslar du med någon idrott: haha ne..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ohja

Har du spytt offentligt: haha ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka som faaaaaaaaaaaaan

Är du nöjd med ditt liv: Ja det duger i krig!

Är du bortskämd: skulle inte kalla mig bortskämd

Vad gör du i morgon: imrgon säljer jag jordgubbar vid ica, KOM OCH KÖÖP!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Adam tensta

Vad längtar du till: till den riktiga sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: OOhja, eller det tror jag?

Vad använder du för schampo: EEh haha kommer inte ihåg :(

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: jag är kär i kärleken jag tycker om allt och alla!

Gröna eller röda äpplen: Green

Gillar du golf: ja , det är en micket rolig sport

Vilken tid gick du upp idag: 9

Har du sovit i din egen säng inatt: yesboooox

Har du strumpor på dig nu: sooocker

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Igår kväll

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa,spara,resa investera

Bär du glasögon eller linser: nej , men skulle gärna vilja ha glajor, super snyggt!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej inte värst

Har du piercing: nope

Vill du gifta dig: some day

Vill du ha barn: look at the question one mark up

Solar du ofta: för ofta

Är du bra på att laga mat: haha i suck

Är du flygrädd: ja, fast vill bli pilot!

Hur vig är du: eeeh , kan få foten över huvudet?

Är du musikalisk:haha tror jag är , men är inte

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: någon god iisglass

Tror du på ett liv efter döden? jaa, i hope so iallafall

Tycker du om sushi?nae fyfan, hatar fisk, och sen råååfisk?

Vad äter du helst när du ser på film: Cheeeps

Har du tandläkarskräck: nooway, inte efter tandställnings tiden

Är du morgon- eller kvällsmänniska: båååda spillerille

Vilken ögonfärg har du: Brooooown

Har du någon gång gråtit dig till sömns: yessss

Biter du på naglarna: noway

Röker du: aldrig, mina snälla vänner försöker alltid få mig att röka på fyllan.

Hur ofta tränar/motionerar du: hehe för lite iallafall..

Senaste låt du hörde: Om du lämnade mig nu

 

Om du läst alla svar, då har du fan inget liv!

puss peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0