.

4.5 mil. så långt är det till en av mina närmaste vänner som jag vill ska vara här hos mig right now.
4.5 mil. Till den personen som jag skulle kunna gråta mittframför och hennes ord blir, emma jag förstår dig.
för det gör hon, hon förtår mig så jävla bra att det blir läskigt. hon känner mig så bra att det blir läskigt. för vi har bara känt varandra i 10 månader. På 10 månader har vi fått den bästa kontakten som vänner kan få. och ändå att jag flyttade från skolan där hon bor på veckorna så finns hon. ja hon bara finns där för mig , helt plötsligt kommer det ett meddelande, mår du bra? & är det säkert? hon läser mina tankar. jag älskar denna tjejen såå myyycket, hoppas jag har henne som vän tills jag dör.


bilden är tagen i september, men mina favorit brudar från förra skolan, åh va de är saaknade.
texten över handlar om den andra brunetten på bilden.
hon heter ellen.

Kommentarer
Postat av: ellen

JAG ÄLSKAR DEJ!!!!

2011-06-23 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0