family,

nu ska jag fan berätta lite om mig själv. Jag heter då Emma och bor i Laxå och Kumla , Jag är 17 och i höst ska jag börja mitt andra år på Allekskolan i hallsberg där jag ska gå Samhällsprogrammet med språk inriktning, så till hösten ska jag läsa Spanska,franska och tyska. Nu det första året gick jag ut med helt ok betyg om man tänker på omständigheterna, efter 4 månader på min förra skola som låg i vadstena kom jag på mig själv att längta hem, så jag tog mitt pick och pack och flyttade tillbaka, som tur var har jag den mest underbaraste mamma som finns, som hon fixa ett möte med min nuvarande skolas rektor och så klappat och klart fick jag börja, fast var tvungen att läsa igen allt jag missat, det var inte lite grejer , men jag kämpade på och på vägen fick jag även helt underbara nya klasskamrater!

Min familj. I laxå bor jag med min Pappa och hans sambo aka min låtsas mamma Agnetha i ett litet sött radhus.
Varannan helg bor jag hos min fina mamma i kumla.

Jag har två syskon, äldre syskon, så ja , jag drog det kortaste stråt och blev yngst, men det har även sina fördelar. haha

Min bror som är 18 och heter fredrik bor i Forshaga för han pluggar där och börjar sista året nu i höst, Oftast är han den mest jobbiga,arroganta, irriterande jävla spelnörden som finns och ibland är han helt okej faktiskt! haha

Min syster som är 20 och heter Izabella tog studenten förra året och jobbar nu på min pappas jobb, även hon gick samhällsprogrammet på alleskolan. Nu bor hon med sin pojkvän Johan i en väldigt fin 3a i Kumla,
Min syster är massa braaa, hon är för godhjärtad för att kunna säga nej och med hennes garderob så blir det vädligt bra för mig.
haha nej då, men Hon är riktgit braa och sedan hon flyttade hemifrån har vi blivit bättre vänner om man ska uttrycka sig så! haha

Sedan har vi även en liten hund som heter Poppe & är en söt liten dvärgspets på 11år,
haha där har ni lite om mig och min familj! :)


min fina syster för cirka 1 år sedan


Och min väädligt fina mami!

Kommentarer
Postat av: bella

puss!

2011-06-20 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0