fy

Att sitta med en bilduppfigt till nu när klockan är 22.08 är inte det roligaste man kunnat göra, wellwell så är det när man byter skola, feting mycket rester, tur att dett var sista! imrogon är det då tisdag och då är det bara 2 dagar kvar till jag får mitt älskade sommarlov, som jag längtat! detta läsår kommer inte mina betyg vara på topp som jag önskar att de skulle men får faktiskt skylla på att et var jäkligt tufft att byta till helt nyskola!

Somsagt idag vart det jordgubbsförsäljning, stod i 5 timmar men som tur var ahde jag ida vid min sida några timmar och även Julia under en stund! tackar så mycket fliickor!
nu blir det bingen för min del och vi hörs irmogon! over and out, peace and puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0