girl, you need some nailpolish

Målade mina naglar med min nya favorit färg: mintgrönt. Om jag fick önska mig vad jag ville just nu så skulle jag vilja ha det där perfekta aprikos färgade nagellacket som verkligen skimrade. oh gud vad somrigt, det är ett i NEED i sommar.


Bilden visar absolut inte det fina i färgen i denna bild, men ändå helt okej.


Tittade i en gammalgarderob, och där låg den, den stora härliga mössan med päls, jag vill leva i den.

Antagligen inte världens charmigaste bilder, men ville bara visa en liten förbild av the hat. Tror även jag ska införskaffa mig en stor stor solhatt, en fin långklänning med motivet av blommor, ett par fina sandaletter och ett par runda fina svarta solglasögon. åh , så vill jag se ut på varbergs gator i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0