hurt

inte världens bästa dag, mår kasst när saker i min omgivning går snett och slutar på ett mindre bra sätt,
men kanske var detta lösningen. Jag äre en riktigt blödig person och gråter väldigt lätt, men när det kommer till kritan så gråter jag som om någon dött. även fast det inte hänt mig något direkt som person, så vet jag att en av de personerna jag älskar som mest här i världen tar till skada. Även fast den personen är en av de absolut starkaste personen i världen enligt mig så undgår det inte att detta även tyr på denna .

Det ända jag vill ha fram med detta blogginägg är att jag älskar denna person mer över allt annat och som du sa, det kommer bli bra jag lovar. Och jag vet det, du ljuger aldrig för mig ,
JAG ÄLSKAR DIG ! <3

det blir inget mer bloggande ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0