jöbbjöbbjöbb

8 timmar per dag säljer jag jordgubbar, 8 jävla timmar, förstår ni tristness jag får ?! dagar när det regnar säljer jag inte ett skit, men så kommer dagarna som idag. dagen före midsommar och då slår det till, jag säljer 327liter och tjänar nästan 1000kr på vadå, jo bara sitta där haha. sånt är nice!

Imorgon blir det först att sälja några timmar, sedan vidare och äta med släkten och sedan time for some partaj!
blir favorit flickorna jag ska umgås med! myyyssmys

Idag berättade även agnetha för mig att vi ska åka till halmstad 4 dagar vi drar vidare tll varberg och bo på hotell, det ska bli skönt att bara komma bort från laxxoo i 11 dagar, och förhoppningsvis så får jag även träffa Simon, det håller vi tummarna för!

Nu blir det en liten skål jordgubbar och sedan duschen , puss på er!


röölig tjej på jöbbbeett


cykelhelvetet gick sönder när jag skulle cykla hem, tur att jag har min låtsas mammi aaggneetha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0