lite bilder , lite text,

tänkte beräätta lite om en händelse igår, jag gjorde något jag inte gjort på några år , förutom om det varit idrottsdag, here it comes, jag änvände mjukisbyxor... Alla som känner mig vet att jag avskyr mjukisbyxor och går hellre naken, anledningen till det var att i årskurs 7 & halva 8 så hade jag mjukisbyxor etc varje dag & var allmänt äcklig varje dag, men en dag ryckte jag upp mig och slutade använda det helt, men sen igår.. skulle upp och jobba, hade ingen ork, grävde i garderoben, och där låg de, ett par svarta mjukisbyxor och en grå hoodtröja, tog mod till mig och drog på mig det, haha låter som en whatafuck upplevelse, men för mig var det stort! det var faktiskt ganska skönt , haha
Snart ska jag bege mig ner mot stationen som sagt för att åka in till örebro, två bilder får ni också från nu :
Ska sätta upp håret sen är jag klaaar, idag blev det :
Linne från HM
Högkjol från Monki
Vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0