loovvvely

"Everybody wants happiness - nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain"

alltså jag tror ANNA DANIELSSON kommer lbi poet när hon blir stor.
De flesta som känner mig tror ju som sagt att jag är glad 24/7, men jag är fan mer emo än happy har jag kommit på, haha

Jag är en sån person att om inte jag känner känslor tillbaka blir jag depp,nere helt jävla överkörd kan jag kalla det, det är helt enkelt förjävligt att klistra på ett leende på läpparna innan skolan bara för att få andra att må bra över ett leende. Nu får ni inte tro att jag sitter och depapr hela tiden för det gör jag inte haha , men om jag är glad 90% av tiden som jag definitivt är så måste ju ändå de 10% komma in någon gång, men jag visar det aldrig utåt, det ända jag gör att att berätta för mina otroligt bra vänner hur jag känner och som tur är har de alltid svar på tal, som tillexempel det jag skrev överst i detta inlägg.
gud vad jag älskar att ha bra vänner , det var det jag ville komma fram till.

Kommentarer
Postat av: anna

haha men jag har ju inte kommit på den! I found it! Meeen vi kan säga att jag kom på dom där genialiska orden! pusss

2011-06-20 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0