motivation

har ju verkligen kommit igång med träning och allt, det har t.o.m blivit så att ajg ser till att jag äter rätt mm. jag har ju som sagt helt slutat med läsk,godis etc och fokuserar på träning och hälsan först nu. efter att jag blev sjuk i höst har det aldrig blivit att jag tagit igång allt igen, men nu är det ändring, sen en tid tillbaka så tränar jag så ofta jag kan och tänker på vad jag stoppar i mig. kommer ju må så jävla mycke tbättre med allt sen!
motivationen och peppen då, måste ju få sånt med! en av de som gett mig motivation till allt är fan en vän till mig . usch vad den där killen är awsome. och peppa och motivera, det är något han kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0