no pictures

fortfarande inga bilder, men ska berätta lite.

gårdagen började med att jag jobbade från 8 til 13.00 för att sedan bege mig hem för lite fix etc. sedan drog jag ohc familjen vidare till farmor&farfar för att äta lite och ta det allmänt coolt med släkten.
vid 17.00 drog jag vidare till emma där vi skulle vara några tjejer och äta och sådan innan vi skulle vidare.

vid 22 cirkus drog vi vidare till ellens pojke Dennis där det var massa roligt folk, men redan där hade en del fått i sig vääl mycket att dricka så det bara blev pinsamt.. Om man inte kan kontrollera sig så ska man fan inte dricka heller!

efter omständigheter drog vi vidare till Johan där det var nästan samma folk och även där folk som druckit för mycket..

vet inte vad klockan var när jag gick hem men lyckades iallafall somna runt 3.00 i morse..
det var väldigt rolig kväll även fast jag tyckr midsommar är sjuukt överskattad och 80% av sveriges befolkning inte ens vet varöfr vi firar det!!

bilder kommer somsagt ikväll!

puss over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0