pictures

lite bilder från de senaste dagarna


mitt älskade sommarjobb som jordgubbsförsäljare, hinner inte bara med att läsa ut en harrypotter bok, utan började även på min andra...


Hann även med en trevlig liten fest i Kumla med massa fiinfina brudar ! love
Rullade hem runt 4 på morgonen, kankse inte bästa tiden att börja med egokort ,





de 2 sista bilderna är från idag ,
den första : försöker poosa lite fint med dagens outfit

bild 2: dagens inköp, skulle köpa jeansshorts, kom hem med allt annat, ett linne, en kjol, en klänning, ett paraply, ett telefonskal och två nagellack, klänningen ska jag därimot lämna tillbaka för den satt så jävla fult, men får skylla mig själv, man ska alltid prova innan köp!

nu ska jag gå och tatta lite dipp från bror, vi hörs senare!
pöss over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0