Stan

Hallå där!
som jag sa tidigare idag så drog jag in till stan, men vart inte riktigt som planerat, amanda & carro kunde tyvärr inte, så en halvtimma innan tåget ska gå så ringer jag min fina vän emma och frågar om hon vill följa med, Snäll som hon är så skyndar hon sig att bajsa klart och hänger med, heheh


bild 1: min fin fina cykel
bild 2: Sötnos emma som vägrade visa sig..

Det första vi gjorde när vi kom in var att äta, båda var sugna på Saigon, och Saigon blev det, stammrätten som vanligt som består av Friteradkyckling,currysås och ris, MUMS



Efter maten gick vi lite på stan, skulle lämna tillbaka klänningen som jag köpte för några dagar sen ohc sedan köpa ett "armband" till iphonen som jag kan ha när jag tränar, jag förstår att ni blir chockade när jag skriver tränar men ska faktiskt börja med det igen.

Iponen
Är fan mitt bästa köp någonsin, har en dugligkamera så slipper man släpa med sig en digitalkamera etc.  
Efter shoppingen satte vi oss och solade lite på stan innan tåget skulle rulla hemmåt, jag köpte oss även en liter jordgubbar(!!) (jag som hade tröttnat..) som vi kunde smaska på,



Bild ett: strawberrys
bild två: Lite av min nya kjol och mina röda been

På tåget upptäckte vi våran nya favorit låt: Pocket full of sunshine Orkar inte länka , sök på youtube.

När vi kom hem åkte jag direkt till sara och mötte upp hanna och gick och keaka lite BK, jag vet fattzoz, men träningen börjar ju snart så, hehe. vi satt och pratade i 2.5 timmar innan jag drog mig hem.
nu ska jag snart slå på en film och måla naglarna med ett nytt nagellack jag köpte idag , ja , jag är jävligt beroende av nagellack, just nu har jag bara lite mer än 30 st i olika färger, neeed moooooooooore!


sakerna jag köpte idag :
från vänster: Bumper skydd till telefonen, Parfym som luktar mums, 2 Nagellack & "armbandet" till träning,

Ska måla naglarna nu med det nya mintgröna nagellacket visar hur det blev senare, PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0