tankar,

Jag har alltid velat vara bra på något alldeles speciellt, det behöver inte vara något BARA jag är riktigt grym på utan att jag har talangen som krävs. jag har vänner som rent utsagt är fööörjääävligt duktiga på fotboll, eller de som sjunger som gudar, men vad har jag? jag sitter och tänker vad fan är jag duktig på , alltså grym , har talangen etc,
det ända jag kommer och tänka på är att jag är grym på att övertala folk, det är ju både positivt och negativt, men jag skulle vilja vara grym på något annat t.ex piano, hur begåvade är inte människor som klarar av avancerade stycken utan att titta på täcket, det är talang och övning som krävs.
Sen har vi fotboll, jag spelade i kanske 8-10 år innan jag kom på att jag inte ens var duktig utan tränade mer för att göra något. men sen finns det ju de där spealrna som har talang och verkligen kämpar för det allvarligt talat så är jag djupt imponerad av de som bemästrar en sådan talang.

fyfan känner mig djup idag, men alla har vi sådanna dagar,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0