There's only one god

Okej två då, men en av dem är Lars "kungen" Winnerbäck, åhåå vad jag älskar den där mannen, När man lyssnar på hans låtar blir man berörd och tror att han sjunger till en, så himla fejnt!
Jag har dock inte alltid gillat denna man, ibörjan när jag hörde honom tänkte jag typ, ooh en svensk artist fyfan, en av mina närmaste kompisar lyssnade som ett as på honom så det blev att jag började göra det också och vipps så blev han en av mina favorit artister.

Personligen så tycker söndermarken är den ABSOLUT bästa låten av hans låtar även fast den har några år på nacken, men i love it anyway!!

Nu ska jag börja göra mig iordning, eftersom Linus väckte mig vid 8 imorse och jag inte kunde somna om var det ju lika bra att gå upp. Klockan halv 2 drar jag mig in mot stan för att träffa två fina vänner som heter amanda och caroline för en liten fika och massamassa prat, MYS! sen skall jag även köpa ett band man kan ha på armen som man har telefonen i när man är ute och tränar, för nu jävlar, träning here i come ! puss så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0