träning

när jag väl börjar träna går jag all in , börjar direkt och vill bara träna. när det väl händer att jag får såna ryck, och det kan jag säga det är inte ofta , då kör jag!

kan berätta om när jag började på vadstena, Jag var fullt nöjd över min kropp men jag tyckte även att jag behövde gå ner i vikt och få finare former, jag började träna på korpen, prövade på alla olka träningsgrupper de hade att erbjuda, det slutade med att jag tränade 10 gånger i vekcan. och min vänenr som känner mig vet att det inte är likt mig men jag fortsatte.

Jag blev sjuk, jag fick feber med mera och var tvungen att vila från all träning, det tog mig 3 veckor att bli frisk och sedan hade jag inte motivationen längre.

men nmu jävlar ska jag kötta igen! nu är det dags, och snälla önska mig lycka till !


KASS BILD! ville bara visa hur soet jag var :$


fejn himmel.fejnt finger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0