vän

vänner, enligt mig är vänner det viktigaste som finns här i livet förutom ens familj som alltid kommer älska en.
jag prioriterar ofta mina vänner framför mycket och det känns bra att man verkligen har personer man kan prata med. för 7 månader sen böt jag från vadstena gymnasium till Alleskolan i hallsberg för jag hade hemlängtan. där hade jag turen att hamna med väldigt mycket bra människor som jag faktiskt blivit väldigt bra vän med. är så oerhört lycklig att de kunde öppna sig för mig och lära känna mig , även fast jag kom in månader efter resterande klassen, ochdet är jag evigt tacksam för!

men sen så finns de dem som har tagit mig lite mer med storm på världens mest positiva sätt, och en heter Anna.
Anna går i min nuvarande klass , och när jag kom till kalssen var inte vi vänenr direkt, vi var inte heller ovänner , men vi kände inte varandra. men nu 7 månader senare är hon en person som jag känner att jag kan berätta allt för, en sån person som får mig att skratta och må bra, och vi kan prata om allt mellan himmel och jord med varandra.
såna människor värdesätter jag högt i mitt liv och jag är så glad att jag fick träffa anna, hon kan verkliogen få mig glad även fast jag är äckligt ledsen.
Så alla borde ha en vän som anna, för alla behöver en sådan vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0