what are words?

sitter och lyssnar på Chris Medina's låt what are words på repeaten, den är en av mina absoluta favoriter och har avrit sen ajg hörde den för första gången. När jag såg Chris på idol audition på TV så grät jag, iofs så gråter jag lätt till väldigt mycket , men nu var mina tårar som en jävla flod. När han berättade om sin flickvän som ahde varit med om en skada 2 måander inom bröllopet så brast det, tänk om varenda kille OCH tjej kunde stå upp för deras respektive när något sånt här hände, fan vad jag skulle gilla världen mer då!

nog om det, helgen har varit guld, mys hos syster i kumla i fredags , liseberg i går i glödande sol med anna ,syster och henens kille, och idag bara soova! vi hörs ikväll eller imrogon ! over and out! puss


Under auditions, Chris fick gå ut och hämta hans sambo när juryn ville säga at han var vidare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0