wilhelmsson

Alltså denna chippen wilhelmsson är to die for ! snyggare människa får man leta efter , inte nog med det han spelar fotboll, FOTBOLL, enligt mig en av världens sexigaste sporter! hahah


Sedan kan jag ju bara tillägga idag att i skolan idag kom vi fram till , eller ah jag kom fram till att namnet PIGGELINA måste vara det sötaste namnet på jooooordeen, ahah tack Kasper för att jag fått höra världens sötaste namn ;) 

nu känner jag att jag hoppar i ämnen men detta är viktigt, medan jag srkiver tittar ajg matchen mellan sverige-Finland och jag msåte säga att även om jag inte gillar ibrahimovic så jävla mycket så äger han idag, så cred för han! over and out, peace & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0