fredagkväll

Te,mys med familj,skavlan & idol & teoriplugg. så förklarar jag min kväll. Hej 40årigaemmasomintegörnågotroligt.
Nej men denna dag har varit allmänt konstig så är på något konstigt sett jättejättejätte trött.. Wellwell skönt det med att bara ligga hemma och ta det lungt med familjen. Nu ska jag slå på en film och krypa ner i sängen. Ska även försöka slå Simon i det äckliga spelet wordfeud som är beroendeframkallande.. fuck life haha nejdå!


haha älskar denna bild på pappa, tog den idag. han kommer ut ir hans sovrum och säger: Kan jag va klädd såhär? och ställer sig i en sån jävla ful pose att både jag och agnetha fullkomligt dog av skratt. haha älskar honom verkligen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0