höst

Hösten är här och jag är så jävla glad, finns inget bättre än höst, myshetsfaktorn höjs till 1000000, jag blir alltid på lite bättre humör. Tror nog att det har en stor del med att göra att man börjar tända ljus som är ännu mysigare, ja fyfan vad jag älskar hösten. Nu ska jag snart krupa ner i min mysiga säng som har 2täcken och 6kuddar.även fast jag bara använder 1täcke och 3 kuddar så känns det som en säkerhet som om någon ligger där bredvid mig, japp scarygirl94! haha men åååh höst alltså! nu ska jag gå och somna till smattret av regnet utanför, & nu kan jag faktiskt ärligt säga att jag inte är så avundsjuk på linn och alla andra vänner som är i turkiet just nu, för mysig känsla är det bästa som finns och det har vi här i Sverige. Godnatt på er!


äälskar bildeen & dess betydelse. PUSS

Kommentarer
Postat av: ditt största fan

vart är dagens inlägg

2011-09-20 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0